♥ berita baik ♥

04 Disember 2011

KEM KRIM @ DAMAI BEACH Resort


Actually aku memang suke pegi kem yang macam ni…


lagi2 yang banyak aktiviti outdoor… Aku pun xtau la nak mule cerita camne… haha…  sampai2 jew pukul 4.30pm  g daftar n dapat kunci Bilik 1 bilik 4 org. Aku, Yana, n Eika n Aina (aku baru kenal Aina n Eika time nie..)
Aina and Eika

Malam tu kitorang ade ice Breaking. terbaek punye icebreaking skali terdapat 1 team dgn 1 bilik yana, Aina n Eika skali… ahaha memang best la kan… and budak laki pun 1 team diorang 1 kelas la pulak tu kan??
Bendera Bersatu sedang disiapkan

Kitorang bagi name kumpulan kitorang Bersatu, aku lupe idea sape.. haha.. memang bersatu la kan kitorang nieyh…. Dalam group aku banyak diam… sebab aku kalau baru kenal orang memang banyak diam…  kene bagi aku mase untuk kenal korang macammane untuk sesuaikan diri.. ( piiiraaahh… haha!)
Tapi memang betul pun, itulah aku sebenarnye…. Lagi satu kalau aku kat tempat yang tak selesa mesti aku diam… huhu!

Bendera dah siap... ^_~



ni antare aktiviti yang kitorang buat

Night walk
 Time ni kitorang kene bangun pukul 2pagi... aku antare orang yang susah nak bangun time nie... hahaha!

2.00am
Muke cerie jew... (Padahal ngantok.. haha!)



cerie jew diorang maknenye best la kan... hahax..

Bersama pegawai IIM


Naik jangan tak naik..

8.00am
pukul 8 pagi kitorang balik resort..


Rehat sebentar  lepas penat jungle trekking



Time to explorace
 2.30pm



First check point
Banyak kali kitorang pegi checkpoint nie... salah tafsir clue da skali.. haha
Penat dah Urusetia nie tunggu kitorang. haha

Carik harte karun

Boling pantai.. hahax..

4.30pm
Abis pun explorace (muke lega ) hahax...



Masa untuk suap coleslow sambil tutup mate.....

5.30pm



Mereka urusetia pown terkene... hahax..

6.30pm
Mesyuarat2,... ahaha prepare untuk malam kebudayaan

MALAM KEBUDAYAAN

9.15pm
persembahan Kumpulan BERANI

Janganla kacau mak tgah menyapu nie.. haha!


Bace Yasin ke nie?? hehe!


Bila... aku sudah tiada...... hahax....
Lepastu tido..... n esoknye.......

Time to bentang tugasan akhir...


dengar arahan baik2 ye... hehe!
Tambah kapsyen

bla bla bla.... abes dah program.....


Majlis penutup


Tok Penghulu



Nak Balik dahh.......

Komen pasal kem nie.. err,,,..errr.. banyak.. tapi tengah xde idea... 
tapi nak buat juga blog. ntah pape.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥