♥ berita baik ♥

10 Disember 2011

Start Cerita... baru nak mula :)

10/12/2011

8.30pm





Malam nie kire reunion kitorang la jugak…

 Destinasi pertama Pizza Hut

Jom Makan...





Dalam mase yang same kitorang nak bukak hamper yang kitorang dapat kat kem aritu sesame kat Pizza Hut…
Yana Nakal n Banyak cakap... hahax..

Eika si gadis ayu... hihi~
Aina ( ganaz Tapi Comel )



Syafiq yang suke Banyak komen.. haha

Selamber punye org.. haha

nie...  koya kowt.tanak pndang kamera. haha!
Kadang2 nmpak karisma.. kadang2 childish.. haha


Bagi aku, pejumpaan nI untuk merapatkan silaturrahim kot… haha~


 Tapi  ade 1 bende yang aku tak pernah buat… iaitu tego abg Paan.. haha… bukan mende deyh aku ok jew… tapi nanti korang bising2 plak kang malas aku… Kalau aku tak kene Kotak Beracun time Progam Jalinan Mesra aritu kompem aku ok jew deyh….(Time nie kertas yg aku dapat tu tulis aku kena cakap I love u kat abg Paan…errggghhh… sengal sudeyh!! ). Walaupun dah xde rase segan sgt en… tapi ade jugak 2,3 orang panggil aku gelpren abg Paan ah sudah~~ Sorry tu abg Paan..tidak ku pinta kertas time PJM tu dapat kat aku… kan dah kene gossip. haha…
Mule la aku ngarut ni kan….

Kedai kedua kitorang singgah... hahax...


Bukak Hamper..




 Destinasi seterusnya ICT Terenggganu




and destinasi seterusnye aku dah malas  snap picture.. hari dah malam... aku pun ngantok... zzzz... hehe!..

Pape pun korang best… aku jew tak best….. huhu!
Cooolll…!…. Semoga persahabatan berkekalan.. peace yaw!! ^_~






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥