♥ berita baik ♥

30 Mac 2011

Berkelah di Sungai Kancing

sg kancing





nie pic time kitorang kat  sungai Kancing, Time nie tak sempat nak ambik pic manyak2 cz hujan turun  mencurah2............ sungguh memilukan huhuh........... sejuk pun sejukla... mandi jugak.. okla tempat nie ade empat level... Tapi yang tak boleh bla mr M n Mr B banyak gile.... aq ni dahla 'berani' dengan mereka... hehe!. kalau ade mase n rezeki jom join............

Sg Kancing,Rawang

29 Mac 2011

Rossa-Ku Menunggu



download:
     Rossa - Ku menunggu.mp3

















ku menunggu,
ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu

cinta itu
ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu


haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku,
ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu

repeat reff

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu)
ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu)
ku tetap menunggu
ku tetap menunggu



24 Mac 2011

Cinta-Nazim Othman(ost begitukah cinta)



Dengar bisikan rindu ku kepada dirimu sayang
Namamu takkan terpadam di jiwaku

Tak sanggup ku menanti masanya
Untuk ku hidup bersama kamu selama-lamanya

Apa yang ku ingin ku pasti kan terjadi,kasih
Ku impikan mahligai
yang penuh ku hiasi dengan bunga-bunga hati

Ranjau penuh duri juga lautan api
Gagah aku redahi
Tak mungkin akan ku lupakan
segala janji pada dirimu

Oh sayang..
oh cinta..
oh kasih..

setia selamanya..
Ku pinta, ku rayu
jangan kau pergi dariku

Hatiku hanya ada padamu
Membuat kan nadi terhenti berlagu
bila kau tiada di sisi ku


Hidup tak bererti hilang tiada berganti
Cintaku Cinta sejati
Hatiku..
Hanya ada padamu
Membuat kan nadi terhenti berlagu
bila kau tiada di sisiku

Oh sayang....
oh cinta..
oh kasih..
setia selamanya..
Cinta

Wedding Kak Na

Dah lame xbalik terengganu umah atuk, time atuk meninggal pun xdpt blik tgk cz de mslah tertentu.
Rindu kat Kuala Terengganu ni..
Rindu dgr loghat org tengganu
Tapi time pg sni xsmpt nk snggah umh arwah atuk.. Sedih..........

Datang terengganu time ni p0wn cz nk datang mjlis perkahwinan myc0usin Kak Na( Anak Mokde)
semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat..
 





22 Mac 2011

MySweetCat

                                                                 This is mycat...

Aku memang gile cat.
Kalau boleh tidur pun nak denganchomel tuh
tapi... Ade someone cakap orang yang suka kucing ni..
Berat j0doh.... ???
Bet0l kew statement tue??
Tapi aku tak kisah pun. Hehe!
Sahabat nabi pun bela kucing jugak tau.
Abdul Rahman.
Xkenal? Isy3x.. Abu hurairah mesti kenal kan?
Hurairah tue maknanya kucing betina, menurut sumber Abu Hurairah lagi suka dipanggil abu hirr (kucing jantan) hurm..

Nak tau tak, ade 2 fakta menarik tentang kucing

1. Ada seorang wanita yang dikatakan masuk neraka kerana selalu mendera kucingnya (dalam hadith)
2.Suatu kajian pernah dilakukan di Universiti Atlanta di Amerika Syarikat terhadap pesakit-pesakit darah tinggi, didapati keluarga yang memelihara kucing lebih rendah tekanan darahnya berbanding keluarga yang tidak membela haiwan itu.

Dengan seekor kucing je boleh ubah hidup kita??..

19 Mac 2011

Kem Mawar Berduri


I like motivate...  nak kate selalu pegi kem motivasi tak la jugak.... asalkan percume pegi la.. haha  kalau ade peluang macam ni so, mestila pg kan.... free plak 2.... tak kira la anjuran sape2 pun, asalkan bende tu baik.... salu jugak dengar orang kate motivasi itu memboringkan, bende tue jadi boring bile, perkare yg kite dah tau, di ulang2... Tapi, mane la motivator 2 nak tau ape yg die sampaikan tu kite dah tau.. huhu.... so, walaupun banyak kite dah tau, ade jugak la sikit2 yg kite baru tau kan?? maknenye dapat la ilmu jugak daripade xdapat lansung kan?? huhu..... 
          dapat ilmu, pengalaman pown dapat.....                                


Bilakah lagi kita semua satu hati.
Bilakah lagi keamanan kan dikecapi
bilakah lagi islam akan dijulang tinggi
bangunlah wahai ummah kita satu hati

Marilah bersama bersatu berjihad
menentang kezaliman
oh insan sedarlah pembalasan tuhan pasti akan datang.

                                              


Tambah kapsyen
Dewan Konvesyen Sabak Bernam

                                              nie myteam, ramai budak kecik.. haha

                                                    Antara acara yang diadakan....
Pencarian gadis melayu.. hihi...
                       
maen bedak.. hahaha

Kawan Baru... hahax... 

thanks to all especially to Cikgu Rudzannah......


Anjuran Nisa'

17 Mac 2011

Awie Rafael-Pulanglah







Bukalah mata dan lihatlah di hadapanmu

aku berdiri tegak

tapi kau tak nampak


hodohkah aku?

Untuk kau sering campak saja..

Apanya yang dia ada aku tak ada


Mungkinkah aku yang tidak sekaya

mungkinkah aku yang tidak bergaya

haruskah aku yang tetap menanti kamu berikan jawapan

chorus-

pulanglah sebelum ku runaway

aku menanti kamu everyday

aku menunggu dari monday,tuesday,wednesday,thursday

aku tak ingin tak perlu



pulanglah sebelum ku runaway
aku menanti kamu everyday
aku menunggu dari monday,tuesday,wednesday,thursday
aku tak ingin tak perlu

aku dah bingung..






Aku berjalan di kota kuala lumpur
semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥