♥ berita baik ♥

17 Mac 2011

Awie Rafael-Pulanglah







Bukalah mata dan lihatlah di hadapanmu

aku berdiri tegak

tapi kau tak nampak


hodohkah aku?

Untuk kau sering campak saja..

Apanya yang dia ada aku tak ada


Mungkinkah aku yang tidak sekaya

mungkinkah aku yang tidak bergaya

haruskah aku yang tetap menanti kamu berikan jawapan

chorus-

pulanglah sebelum ku runaway

aku menanti kamu everyday

aku menunggu dari monday,tuesday,wednesday,thursday

aku tak ingin tak perlu



pulanglah sebelum ku runaway
aku menanti kamu everyday
aku menunggu dari monday,tuesday,wednesday,thursday
aku tak ingin tak perlu

aku dah bingung..






Aku berjalan di kota kuala lumpur
semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥