♥ berita baik ♥

15 November 2012

Tasha Manshahar dan Syed Shamim (sweet Video )




hye....  tadi sibuk2 aku duk tweet2 nampak ade
 org post ---->
( dye ni twitfamous kot... sbb tu kalau aq letak tweet dye kat sini pun xde effect pape wakaka... ehhh sorry...) 

Tweet dye buat aq teringat yg aku ade nak post pasal Tasha Manshahar n Syed Shamim ni tapi masa tak mengizinkan... hahax... 
kebanyakan Kaki youtube la yg kenal diorang ni. Ramai kaki youtube kan?
sebab youtube landasan untuk remaje sekarang kongsi ape yg dia buat...
kire diorang ni vlogger la jugak.. ni yg aku tau la...


                                                                      Tasha Manshahar (Sha )
Nur Nadia Natasha Binti Mohd Manshahar
Kajang, Selangor
20 tahun (2012)
student Institut Perguruan Kampus Ilmu Khas, Cheras





Syed Shamim (ed )
Syed Shamim Al Idrus Syed Abdul Kadir
Seremban, Negeri Sembilan
19 tahun (2012)
Institut Pendidikan GuruKampus Ilmu Khas, Cheras




Sebelum ni aku just tengok2 biase je video diorang ni lepas roomate aku tunjuk.
ni first video diorang yang aku tengok..


Mr. Saxobeat

3 sebab aku minat video ni
1. Aku lebih suka lagu akustik daripada lagu R&B macam real lagu saxobeat.
2. Suara Syed Shamim awesome
3. diorang punya suara serasi
(Komen kritik itu perkara biasa... artis famous pun kena kritik.)

banyak jugak video diorang. tapi aku just minat video ni je.. maknenye ni paling ok la yg aku tengok... tapi its fine la sebab mula - mula kan. then aku subscribe CLora Studio kat Youtube nampak video yang kedua yang best jugak dari Tasha Manshahar 

Be Mine 


Tapi lirik dia serious Annoyying... nasib baik versi baru dah tukar lirik... haha...


Stereo Heart


yang ni nice..

Baby


Yang ni Syed Shamim n Daiyan Trisha

Number One For Me

best cover... 

We Are Young (versi Acapella


Cuba Teka


yg ni pun nice kalau dgr byk2 kali,.... sebab first time dgr pun xleh masuk jugak... haha~~


Baby Its You
ok yang ni cover paling aku suka setakat ni.....

ok.... kalau nak tgok just kat ------> Clora Studio


P/s :: just ni je care nk appreciate org yg pernah hiburkan saye.... :)


2 ulasan:

  1. Ok taknak komen panjang². Dua² ada ramai penminat, dua² suara bagus dan sudah tentu Tasha cantik! ;D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥