♥ berita baik ♥

25 Oktober 2011

First time jadi Fasilitator. Errrr....



Aktiviti yang ni aku tak tau nak citer apew… haha… just nak kongsi sikit2  jew.. Best jugak jadi fasilitator rupenye… Tugas yang tak pernah aku terfikir nak buat. Mula2 aku malas jugak… tapi aku cube untuk cabar diri sendiri… kan tu jugak tujuan aku masuk dalam Kelab nie.. nak Tingkatkan Integriti dalam diri.. nak tingkatkan sikap suka rela dalam diri… bukan aku tak pernah buat kerja suke rela. Tapi aku nak buat yang lebih besar…and  sikap malas dalam diri ni kan kene lawan jugak…. Baru berintegriti… haha…. Tugas aku sebagai AJK protocol berjalan lancar atas bantuan kawan2 n Presiden n Pengrah Program. Nasib baik dyorg pun cool….(cool la sgt Haha…)
MRSM K.Terengganu
Para Fasilitator bersedia untuk memulakan kerja... hahax...

Ni Team yang Aku Pegang…

tegakkan belon gune pensil

Mereka sangat cool…..! nice to meet you all…
    Aku kan tak reti nak layan budak2  so aku cakap jela pape yang terlintas…  haha! lagipun dyorang bukan budak sangat pun lepasan PMR… hahax…


Barisan Urusetia


muke lega tugas selesai... hahax...
Kami pulang dulu.... bye MRSM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥