♥ berita baik ♥

24 Februari 2013

Fatah Amin masa belum famous :D

Maklumlah jiwa muda time ni. sibuk nak berjalan. yang penting kitorang akan pastikan kitorang berjalan tak gunakan banyak duit or membazir. setakat duit makan jelaaaa........
pandai2 la kan nak hidup. haha




aaaa nampak boring kan? actually happening..

Aaa bawah ni saja nak letak dah alang2 amik gambar. kot2 boleh jadi calon jodoh korang. haha


Kamal Fariz
Fahd Ezuan


Almy Nadia


haaa bawah ni Fatah Amin.




                         ............     



V.I.P
Amen               Afiq                   Marlon
minat diorang ni menari. first tengok diorang kat WHI  tapi time ni Adam xde.
so aku baru kenal diorang ni. hahax~~

                                                                                 






Fatah Amin  Kamal Faridz  Fahd Ezuan Imran Ismail Riz Amin

Eh. rajin pulak aku kenalkan nama sorang2

Bajet tgah stress la kitorang minggu ni
 sometime aku tak teruja aku bertemu siapa... 
tapi aku bertemu bersama siapa ketika tu..... 
nice moment.. ^_^


ok lah nak sambung buat asignment. k bye.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥