♥ berita baik ♥

10 Jun 2012

IamNeetaBand sweet~ (video)

Hello Neeta~~.

just nak kongsi sweet band kedua yang aku minat selepas Joanna N co... Kebetulan joanna \dah lama tak ada lagu baru, aku jumpe band yang cute nie.. hahax~~ ...setiap malam aku dengar lagu - lagu Band Youtube ni..
 sebelum tu nak kenalkan diorang dulu.. hahax~

                                               Yang ni of course Vocalist hahax~
Neeta


                                                                  Bassist
Anas Zakwan

                                                                    Gitaris
Patrick

IamNEETA Band


Video ni aku mule2 kenal iamNeeta

 




 Aku mula tertarik dengan vocal dye, then, aku tengok next video

 



 Get Out- cover dari Neeta

 



Yang nie dengan Kaka Azraf... cool2....
 walaupun unplanned cover






 Yang ni pun sweet... original cover  Kasih Ibu

 


Ade je orang yang tak suke orang yang suke cover lagu..
but, 4 me mereka yang nyanyi lagu ni yang kadang2 popular kan balik lagu-lagu lama..
so, xyah la marah orang nyanyikan lagu orang balik,... tu maknenye lagu tu popular... biase la tu.. hehe....

Kalau nak tengok video diorang kat sini ----->  Nakal666 n  Iamneeta
untuk berkenalan dgn mereka sile contact di nombor...... err...
xde, like fanpage nie... haha~








sweet tak?? ehh... banyaknye video kat post nie.... tengok dan dengarla semua ehhh  k bye...

To iamneeta ~~ terus sukses
.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Haruslah anda tahu ♥